19. marraskuuta 2011

Jälleen kerran migreeni

Anteeksi kaikille,en nyt taas ole kirjotellu ku oon kärsiny päänsärystä ja eilen kauheesta migreenistä, mutta eipä täällä ole mitään oikeestaan edes tapahtunu kun ollaan vaan kotona oltu.. Onko jotain kotikonsteja migreeniin? Kai se pitää maanantaina varaa ihan lääkäri aika, että saisi migreeni lääkkeet, meinaan ei ole enään kivaa, viikon sisällä ollu kaksi kertaa tuo kauheaakin kauhempi kohtaus. YÖK!
Torstaina viljami oli koko päivän kaverinsa mukana töissä ja minä vietin koko päivän ystäväni netan, kahden koiran, ja yhden lapsen kanssa. Oli siis kaoottinen päivä! Ainut plussa oli että itella toi avonin paketin mulle koti ovelle asti, ja sain taas kaikkia ihania tuotteita, laittelen vaikka illemmalla niistä sitten kuvia :) No kun käytiin sitten autolla yhdellä kaverilla niin koirat söi, meijän käsijarrun suojan,ja sen tapin pois, ihania tuholaisia, siitä mentiin anoppilaan, niin koirat vinku siellä sen 2h, ja kun vihdoinki päästiin netalle, niin ne pissasi 6 kertaa netan matoille, eikä ikinä nähty kumpi se oli.... Meinas jo hermo mennä... Siinä vähän torstaista!
Perjantai menikin sitten siinä että viljamin veli ja hänen tyttöystävänsä oli ensin kahvittelemassa tässä, ja vielä sen jälkeen ystäväni henna hhyvinkäältä tuli käymään kahvilla, on se niin ihanaa,että on edes muutamia ystäviä jotka pysyy aina, oli ihan sama missä asuu <3 Ja illalla kun viljami lähti kauppaan niin samantien se migreeni sitten pamahti, enkä saanu ketään mun seuraks, kun oli niin huono olo, ni ois ollu kiva että joku olis ollu seurana :/ No päätin sitten ,että menen naapurin mummolle kylään ja juttelemaan sinne :) Hahha, joo en tiiä mikä väläys se oli!
Mutta eipä muuta! laitan muutaman kuvan mitä oon taas tilaillu (:
Burberryn hajuvesi (:

Toiset kengät talveksi
Joululahjaksi kaikille mukit(: Ne itse asiassa tuli jo
Tilasin myös ison canvas taulun mun ja viljamin kuvalla, sekin tuli eilen postissa ja oli aivan ihana, vaikka hintaa oli 83e, mutta on se sen arvoinen ! <3 Nyt mä lähden siivomaan ja leipomaan pätkis juustokakkua, meinaan viljamilla on huomenna synttärit<3 Palataan, hyvää viikonloppua teille kaikille!

4 kommenttia:

  1. Burberry london on kyl ihan paras hajuvesi, mun lemppari :)

    VastaaPoista
  2. Ekaa kertaa tilasin tuon :) enköhän mä kans rakastu siihen <3

    VastaaPoista
  3. Eilen kans vietin aikaa ifolorin sivuilla ja tilasin vähän joululahjoja sieltä...Samalla tilasin itelleni reilut 100 valokuvaa ja just kans canvastaulusta haaveilin. En vaan osannu päättää kuvaa ! Kyl mää vielä joskus kans tilaan semmosen !

    VastaaPoista
  4. Joo mulle kanssa tänään tippu postissa tilaamani toiset canvas taulut, ai että mä rakastan niitä :) ja sitten tuli joululahjat <3 AIAI ihania <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥