15. joulukuuta 2011

apua joulu hässäkät on alkanu !

Huhu,kiirettä pitää, tänään ku heräsin ni tajusin että on jo 15 päivä. Sitten rupesin miettimään että mitä mulla on tekemättä NIIN KAIKKI! Päätin siinä sitten että tänään paketoin kaikki ostamani joululahjat,en taas tajua miten oon ostanu niin paljon lahjoja, kai niitä vaan tulee ostettua, ja meille tulee jouluksi oman äitini lisäksi, koko viljamin suku. joten onhan paljon ihmisiäkin, vaikka ei ne lahjat oo tärkeitä, mutta mun mielestä on vaan niin ihanaa antaa lahjoja!

Huomenna ajattelin leipoa meille piparit, ja koristelle ne :) Tryffelitkin pitäisi tehä tällä viikolla, kaupassa käydä,tehä joulu siivous, koristella kuusi, me ei siis olla vieläkään saatu laitettuu kuusta :D sen verran oon tehny jo, että koko keittiö on siivottu kaappeja myöten, oli muuten jo aikaki, ja eteisen kaapit ja kaikki on putsattu ja järjestetty, mä siis teen aina joulusin ja kesäsin tälläsen suursiivouksen. Mun joulufiilis vaan tällä hetkellä ei oo kovinkaan suuri, vaikka oon koittanu kuunnella joululauluja, ja kaikkea muutakin, mutta se kaikista ihanin lumi puuttuu :/ Täällä ei siis ole yhtään enään lunta, sattuman varasesti jossain pelloilla,muutan maa näkyy taas :( ja vettä sataa...

Oisin niin halunnu laittaa teille kuvia, ku ottelin kaikista koristeista, mutta oon nyt anopin koneella, ku viljami on äitinsä kanssa kaupassa, mä en viittiny lähtee mukaan, ja oon niin kova shoppailemaan, että meijän lasku ois taas maltaita ku mä olisin mukana :) Nyt laitan koneen takasi pussiin,lähen ottamaan kupillisen kahvia, ja oottamaan muruani kaupasta, että pääsen kotiin paketoimaan lahjoja, ja siivoomaan vielä vahäsen. Palaillaan taas kuvien kera, kunhan olen omalla koneellani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥