20. tammikuuta 2012

Auttakaa mua :)

Nyt on tullu hius kriisi! Kävin espanjassa leikkaamassa mun omia hiuksia lyhyemmäksi, koska ne oli latvoista jo aivan kaks haarasia, ja hamppua... En oo siis käyny kampaajalla vuoden 2010 kesän jälkeen.. Koska kävin virossa kampaajalla, ja mun hiukset pilattiin täydellisesti! ja palkkioksi sain siitä kammon kampaajia kohtaan, no espanjassa olin todella tyytyväinen mun hiuksiin, ja siihen kampaajaan! Mutta nytten, laittaisinko pidennykset takasi? Vai olisinko lyhyillä hiuksille? Blondit,mustat vaiko ruskeet? APUA! Kertokaa te mikä väri mulle sopisi? ja lyhyet vai pitkät?
Pitkät?

vai nää lyhyet? espanjassa leikatut?

Vaaleen ruskeat?

Blondi? nää ei ollu kyllä vielä ihan blondit i know

Mustat?

4 kommenttia:

  1. paha sanoa kyllä mitään =D Noi kaikki sopii sulle niin hyvin =D <3

    VastaaPoista
  2. kiitos <3 oon iteki ihan et apua mitä me tekisin :D

    VastaaPoista
  3. Sulle sopis ihan sika hyvin pitkät luonnoblondit hiukset, esim. et värjäät ihan vaaleenruskeeks ja niihin tiheesti blondeja raitoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuri kävin ostamassa värit, laitan eka blondin ja siihen todella vaaleanruskean värin, niin että jää hieman blondeja raitoja :) katotaan mitä tulee :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥