29. helmikuuta 2012

Aamu kahvia

Huomenata muruset, täällä noustiin jo 6 aikoihin, sanoin vielä viljamille, että herätään vähän aikasemmin niin kerkeen kirjoittaa ja lukea blogit! :) Eilinen päivä meni pakkaillessa, muutamaa kaveria kävin moikkaamassa, onneksi sen verran kerkesi, ja siinä samalla kerkesin käydä prisman sokos beatyssä :) ja kaksi goshin lakkaa sieltä tarttui mukaan, ja varmaan huomenna meen ostamaan sieltä opin lakkoja, kun siellä alkaa hullut päivät, niin se sano että 40% saa alennusta niistä jipii! Mä kun en osaa käyttää ulkomaisia netti kauppoja ollenkaan, vaikka oon koittanu ni ei vaan toimi...

Nyt juon kahvin loppuun, laitan itteni valmiiksi, ja sitten muutto auton hakuun, ja muuttamaan. Mä oon varmaan tosi laiska tai jotain, mutta tilasin tänne siivoojat tekemään muutto siivouksen, mä en vaan kerta kaikkiaan jaksa :D ja tosi halvalla saatiin se 12e/h ja se sano et menee 2h-4h, ni ei haittaa ollenkaan.

Sitten kynsiini, ne on todella huonossa kunnossa, katkeilee koko ajan :/ Täytyy varmaan ostaa jotain vahvistajaa? Suositelkaa jotain hyvää? Huomenna kerkeen varmaan jo laittaa itelle kynnet, mulla on taas sata ideaa päässä :D hiih, ootan innolla, että pääsen tekemään niille kaikkea!

Anteeksi kuvaton postaus mutta en ees tiiä täällä laatikoiden keskellä missä kamera on. Nyt lähen valmistautumaan, ja muutto auton hakuun, palaillaan huomenna. :)

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti muutto sujuu teillä hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miehet tekee muuttoa, ja mä istun koneella vanhassa asunnossa, kohta ajattelin tilata pizzaa ja viedä kooirat :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥