19. helmikuuta 2012

Sunnuntaita

Meillä on herätty jo tänään 7.00 eli kukon laulun aikaan, ja olo on myös sen mukainen, hyvä ky pystyssä pysyy ku väsyttää niin paljon,mutta ei vaan saa nukutuksi? kutsutaanko tätä yliväsymykseksi jo? Täällä päivät menee ihan ohi, ei kerkee ees tekemään mitään kun on jo ilta, tänään käytiin pikaiseen anoppilassa, viljamin kummitytön synttäreillä juomassa kakku kahvit ja hakemassa mun paketti jt-cosmeticsilta, tuotteeet esittelenki teille tässä! Olin niiin happy ku avasin tän paketin, olin jo siis unohtanu mitä kaikkea olin tilannu.. Oon siis tilannu nyt 2 pakettia jt:ltä ja tilasin vahingossa muutamia tuoteita 2xkertaa, joten voisin laittaa tänne kuvia mitä mulla olis myynnissä jos joku on halukas ostamaan ne! jos ei ni laitan ne sitten huuto.nettiin :)

Kynsiä en oo vielä saanu tehtyä, kun on ollu niin paljon muuta, mutta viimeistään huomenna teen itelleni uudet kynnet, ja tuun heti esittelemään teille, päässäni liikkuu taas 100 ideaa :)
2 pakettia tippejä, hopeita ja tavallisia


uv geelit valkoinen ja lila, erillaisia pensseleitä, hiontapalkki, viila

Sabluunoita, tarroja, ja koko kynnet tarrat (:

6kpl lakkoja, sopii hyvin koristeluun, ja top coat sitä on hyvä olla paljon!

strasseja,fimoja,dotting tool, hileita,helmiä, ja oliko noi muut jotain diamond hilettä :o
Tälläisiä ihanuuksia paljastu mun paketista :) Näittenhän parissa se ilta menee hyvin, kun koittelee kaikkea kivaa ! Seuraavaan postaukseen kuvat myynnissä olevista tuotteista! Mukavaa sunnuntai iltaa kaikille, ja hyvää laskiais sunnuntaita vai onko tänään ees laskiainen? :o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥