16. maaliskuuta 2012

Ulterior Motive ja h&m paketti!

Eilinen ilta meni sitten siinä että saatiin vieraita meille ! :) Ensin täällä kävi viljamin veli, ja sitten äiti ja pikkusisko, myöskin muutava ystävä kävi kahvilla ! :) Esittelin sitten viljamin äitille mun uudet kynsilakat, ja sieltähän kynsille valikoitui color club : ulterio motive (:

Salamalla

Ilman salamaa
Harmittaa ihan vietävästi, että oli jo niin pimeetä, eikä saatu kunnolista kuvaa luonnon valossa!
Kynsiin laitettiin dependin aluslakka, ja kaksi kerrosta color club : Ulterior motive, kaksi kerrosta peitti todella hyvin, ja kuivui todella nopeasti, päälle laitoin top coatin, koska en uskaltanu koittaa sitä dependin päällyslakkaa, ettei lakkaus olisi menny pilalle. Koristeluita ei tällä kertaa haluttu! Kuulemma kiva välillä olla ihan pelkällä lakalla. Mullahan taas ois ollu päässä tuhat ideaa!
Oon niin rakastunut tohon lakkaan, ja merkkiin <3 Aww, mitäköhän omiin kynsiini keksin tänään?

Sitten mun h&m pakettiin, oli ihana herätys aamulla kun puhelimeen tulee viesti,että h&m pakettisi on noudettavissa, olin jo ihan unohtanu koko paketin, enkä ees muistanu mitä olin tilannu :D

Valkoiset tennarit

Käärmekuosinen pikku laukku!

Keltainen lyhyt paita

Mekko 1

Mekko 2

Mekko 3

2xhello kitty vartalosuihku, kynsilakka divided : Sweaty pink ja appelsiinin tuoksuinen huulirava, sitten ruo rasia tuli tänään postissa tilasin sen ebaysta, fimoja varten!
Tälläisiä ostoksia tällä kertaa, kengät oli aivan ihanat ja laukku, myös keltainen paita oli kiva, mekoista en oikeen tykänny, kai ne kesällä menee :) Vartalosuihkeet oli hyvän tuoksusia, kynsilakka ihana, ja huulirava erikoinen :)

Nyt mä meen syömään munkkeja ja katsomaan telkkaria, äsken kun itse paistelin munkkeja, nami <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥