27. elokuuta 2012

Viiva kynnet

Äiti kävikin meillä ennen viikonloppua kylässä, ja halusi uudet kynnet, että on loman jälkeen sitten kiva palata töihin! Mielessä äitillä oli että ei mitään ylimääräistä ihan perus kynnet, halusin kumminki laittaa niihin edes jotain, ettei vaan yksi väriseksi jää ja tälläiset niistä sitten tuli :)

Pienet mutta sievät (:

Likelike!

Ja näin!
Ensimmäistä kertaa koitin tälläisiä kynsiä : D Nää on kumminki niin yleiset ja oon nähnyt näitä monessa blogissa en oo vaan ennen ite tehny :) Äitin mielipide näihin kynsiin oli että ihanat :) Simppelit ja kivan näköiset. Haluaa kuulemma seuraavallaki kerralla tälläiset mutta eriväreillä.

Voi olla että syynä oli se, että sain vasta nytten ensimmäiset art clubit :) Ne on vaan meinaan parhaita, ei voi muuta sanoa (:

Aluslakka : Essence Base Coat ( Joka muuten vetelee viimeisiä) Sanokaa joku hyvä aluslakka?
Lakka : Kleancolor : Metallic Pink ( 2 kerrosta peitti hyvin)
Viivat : Art Club : Musta ja Valkoinen

Mun on pakko vaan ostaa noita art clubeja lisää ne on ihan parhaita :)

Pakko oli tulla postaamaan ennen kuin se kauan odotettu BB taas alkaa :) Meillä onki jo 24/7 hankittuna :) Joten tänääääääään nähään jo asukkaat. Jännää :) Kuinka moni teistä lukijoita seuraa bb:tä vai onko se ihan huuhaata teidän mielestä :)?

Hihi. Tällästä tällä kertaa. Palaillaan huomenna kuulumisten merkeissä :)

<3 : Fani

10 kommenttia:

  1. bb:tä on odotettu viime kauden päätöksestä asti :D oikeestaan viime vuonna koukutuin vasta kunnolla kun sain lahjaksi 24/7..eka luulin ettei sitä tulis katottua mutta toisin kävi ja tänä vuonna jouduin itse ostamaan sen :D eli kovasti odotellaan et aukeis jo tuo kanava ja näkis uudet asukkaat ja talon <3 ihan parasta viihdettä pimeneviin syysiltoihin. hömppää tai ei mut mä tykkään ja aion ottaa kaiken ilon irti 24/7:sta!

    - minna ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla vähän sama juttu että oon odottanu kauheesti että se alkaa :D Minäkin aijon myös ottaa kaiken ilon irto 24/7 :) Ja nauttia oikeen kunnolla, mun mielestä niitä on kiva seurata ja varsinkin kun ei oo mitään muuta tekemistä niin katsella vaan telkkaa :) Love it :)

      Poista
  2. Voi ei,mä protestoin ja olen aina jättänyt katsomatta koko sarjan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi :) Toiset tykkää, toiset ei :) Mä oon jo niin kauan seurannu että en osaa olla ilman :D

      Poista
  3. Täällä seuraataan myös BB:tä :D
    24/7 myös ostettu!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kati! :) Noin se menee ! Täälläkin ostettu 24/7 :) Jeijj!

      Poista
  4. Kokeile Avonin Revitacool-aluslakkaa.
    Nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyykin koittaa. Heti seuraavaan tilaukseen se siis :)

      Poista
  5. BB!! <3 Oon vihannut sitä mutta viime vuonna vahingossa katsoin bb talkshown jolloin stefan putosi. Sen jälkeen oon tuijottanu sitä aina. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha totta :) Siihen jää koukkuun vaan niin helposti :) <3

      Poista

Kiitos kommentista ♥