3. kesäkuuta 2013

I love your blog & 8-Haaste

Nyt ois pitkästä aikaa tullu haaste ja tunnunstus. Joten tähän väliin on hyvä ottaa nää alta pois :)

Pictures and some memories blogin kirjoittaja emmi ja Eekku antoi mulle tämän i love your blog tunnustuksen. Kiitos paljon tästä emmi  ja eekku<3



I Love Your Blog -tunnustuksen säännöt:
1. Kopioi Post It -lappu blogiisi
2. Kiitä linkin kanssa bloggaajaa, joka antoi tunnustuksen
3. Anna tunnustus viidelle bloggaajalle, ja kerro heille siitä pienellä viestillä
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu Post It -lapulla, ja toivo että bloggaajat jakavat sen eteenpäin :)

Jaan tämän tunnustuksen seuraaville bloggaajille ! 

Drip Drop Nails blogin Millalle <3 
Tiny nails design  blogin Anniinalle <3 
Talkanbake blogin mimosalle <3 
Korukynsillä blogin Lunaliille <3 
Like it. Love it!  blogin Mellalle <3 

8-Haasteen sain Annilta & Millalta. Kiitos paljon molemmille tästä :) 


Ja säännöt tulee tässä:

1. Kiitä haasteen antajaa.
2. Jaa haaste 8 bloggaajalle.
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta.
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi.

Mä oon niin huono näissä mutta koitetaan! 

1. Oon ihan rakastunu mun uusiin converseihin ! Mä joka oon aina vihannu niitä tilasin itelleni siis CONVERSET <3 Eilen kun pidin niitä ekaa kertaa, ni ensimmäisenä mun suusta pääsi : Näitä on pakko saada lisää erivärisiä ! 


2. Oon ruvennu tykkäämään valokuvauksesta tosi paljon, räpsin kuvia melkeen koko ajan :) Välillä vilkki jo kysyy multa että onko pakko kuvata ihan kaikki? Vastaus : ihan kaikki kyllä! 


3. Oon koukoussa blogeihin, facebookkiin ja instagrammiin! Insta on päivän sana, sitä pitää päivittää niin usein kun on mahdollista! Mua voi seurata siellä nimellä : Fannyeh91.


4. Oon pahasti luulosairas ihminen, jos mua pistää johki ajattelen heti kaikkein pahinta... Mä en yhtään tiiä mistä toi on tullu mulle... Ajattelen aina liikoja.. 


5. Oon kahviriippuvainen. Mä en sais kauheesti juoda kahvia, koska se ei sovi mulle yhtään, silti mun on vaan aina pakko saada, joka paikassa ja tilanteessa. 


6. Aion olla tänä kesänä todella todella ruskea, oon vaan laiska olemaan paikoillani, joten auringon otto teettää mulle vaikeuksia. Silti mun on vaan pakko maata auringossa !! 


7. Rakastan bloggaamista, mutta välillä tuntuu että mun aika ei kertakaikkiaan riitä? Mihin mä oikeesti kulutan nää kaikki päivät? 


8. Tykkään olla kuvattavana! Oon aina kaikille että ottakaa musta pliis kuvia :D?? 

Olipa vaikea keksiä noi kaikki kohdat ! Musta tuntuu että oon noi kaikki jutut jo teille jossain vaiheessa kertonu, mutta pieni uusinta ei varmaan tee pahaa? :) 

Iso kiitos vielä kaikille ketkä antoi näitä haasteita! Itse en viitti jakaa tätä enään eteen päin, koska tää on pyöriny melkeen kaikissa blogeissa jo :) Mutta jos joku lukijoistai haluaa tehdä tämän niin suosittelen ! 

* Ajastettu 

<3 : Fani 

8 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥