6. kesäkuuta 2013

Swappia pinjan kanssa osa 2!

Me swappailtiin Pinjan kanssa jo toukokuun alkupuolella, mutta muuton ja kiireen takia kerkiän esittelemään paketin vasta nyt :) Parempi silti nyt kun ei ollenkaan.

Me oltiin muistaakseni sovittu summaksi 20e :)


Paketista ensin löysin ihanan koira kortin jonka takana oli kiva pikku teksti  :) 2kpl tuoksukynttilöitä, jotka annan suoraan viljamille kun se noista niin paljon tykkää. Pinja oli myös tehnyt itse minulle tuollaisen kynsilakkasormuksen :) Ps. Jos muistat mitä lakkoja oot käyttäny ni ois kiva tietää on meinaan ihana lakka <3 Kynnet piilossa, koska en oo vielä kerinny esittelemään uusinta lakkausta.


Sitten oli erillaisia kosmetiikka juttuja. Yves rocherin todella todella hyväntuoksuinen käsirasva, näitä tarvii aina. So...? body tuoksu? Luulisin ainakin niin :) Labellon kirsikantuoksuinen huulirasva. Anytimen luomiväripaletti vaaleanvihreellä, vihreellä ja tummanvihreellä :) Kosmetiikka jutut on aina mun mieleen, niitä meinaan tarvii aina!


Ja paaaaljon koruja. Turkoosit isot ruusukorvikset ja kivikorvikset :) Sitten oli tuollainen luu timanteilla joka pääsee kiinni mun avaimiin. Ensin meinasin laittaa sen milon pantaan kiinni ,mutta en mä viitti hukkuu vielä.. Ja  todella iso kaulakoru :) Tykkään todella paljon <3


Ja koko paketin kruunasi neon keltainen toppi :) Ps... Voitteko oikeesti kattoo mua tänään, musta tuntuu et oon jotenki ihan kuollu. Toi paita on kyllä ihana, ei oo mitenkään kiree ja hyvin sopi päälle!

Paljon paljon paljon kiitoksia Pinja paketista !

<3 : Fani

2 kommenttia:

Kiitos kommentista ♥