10. heinäkuuta 2013

Yritin tehdä valumakynnet ??

Näin Sonnelan blogissa nuo alimmat valumakynnet, ja päätin koittaa tehdä sellaiset. Mä sanon näitä kyllä jäätelökynsiksi ? Mun mielestä noi alimmat näyttää ihan kuorrutetuilta jäätelökynsiltä, mutta nää mun kynnet kyllä epäonnistu...

Ensinnäkin en tiedä mitä mun päässä liikku, kun ukkos/sade päivänä laitan hololakkaa kynsille?


Eli siis alla catherine arleyn : 805, musta hololakka, joka ei kyllä päässy yhtään esiin, koska kun tein nämä niin oli juuri se kauhea ukkos/sade päivä ja seuraavanakin päivänä oli synkkää.. Heti kun aurinkopaistaa niin tämä lakka pitää saada takaisin kynsille. On se vaan niin upea. :) Lakkaa kynsillä kaksi kerrosta, peitti hyvin ja kuivuikin suht.nopeasti. Ei mitään huonoa sanottavaa tästä lakasta, paitsi että tää on todella vaikee puhdistaa kynsinauhoilta ( kuten varmaan huomaatte ).. HYI


Valumat / kuorrutukset tein china glazen : it`s a trap-eze! lakalla, joka on mun mielestä melkeen dupe jolly jewels 111 lakalle, mutta silti mun ainakin pitää omistaa molemmat? Hmm.. It`s a trap-eze on multiglitterlakka vaalealla pohjalle. Valumat tein ihan tuolla lakan omalla siveltimellä, ja sen takii ne ei varmaan näytäkään niin hyvälle, kuin voisi (:


Mun mielestä hyvältä näyttää ainoastaan nimetön, siihen sain hyvin tuon valuman onnistumaan :) Tämä koristelu näyttää niin helpolta, mutta ei mun mielestä ainakaan sitä ole :D Vaatii kyllä harjoittelua paljon lisää.. Ehkä seuraavat näyttää jo paremmilta?


Catherine Arley : 805
China glaze : It`s a trap-eze!

Miltäs nämä kynnet teistä näyttää? Oletteko itse vielä koittaneet valumakynsiä? :)

<3 : Fani

18 kommenttia:

  1. Kivat kynnet on! =) Olen itsekin kokeillut,mutta en millään onnistunut :/

    VastaaPoista
  2. Noi on upeet! Mä en oo ite vielä koittanut valumakynsiä, mutta pitää niitäkin jossain kohtaa kokeilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos! :) suosittelen kokeilemaan, näyttää hyvältä, jos onnistuu :D

      Poista
    2. Hih sun innoittamana kokeilin ;)

      Poista
  3. Kivat kynnet ja en ole ite kokeillu

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Toi Trap-eze kyllä näyttääkin vähän jätskiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin näyttää, joltain jäätelöauton herkkuströsseli jäätelöltä :D

      Poista
    2. Aivan sama tuli mieleen! " jäätelöauton herkkuströsseli jäätelöltä "

      Poista
    3. Mä haluun jäätelöautolle? :o

      Poista
  5. Mun mielestä nää on hurjan kivat! :) Ihan kun valuvaa jäätelöä, jossa on strösseleitä, nami.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D ton mustan holon ois voinu vaihtaa vaan johki toiseen lakkaan :D

      Poista
  6. Ihanat kynnet mun mielestä! Ja oon tainnut kerran koittaa valumakynsiä! :-D
    xoxo Mella

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥