31. tammikuuta 2014

Mä voin meikata !

Kuinka onnelliseksikaan meikki voi ihmisen tehdä? Eipä ole pahemmin näkynyt naamakuvia ja videoita blogissa, koska en ole pitkään aikaan voinut meikata. Välillä oon laittanut jotain kajaalia ja ripsaria, mutta aina on ollut lopputulos sama. Kauhea kutina, kirvely ja silmäluomet turpoo. Muutamien lääkereiden ja ihmisten kanssa juteltua mulle suositeltiin Dermosilin meikkejä. Tilausta menemään siis ja vähän äkkiä sinne. Sain kaikki tilaamani tuotteet ja NYT mä voin meikata! Mulle on löytynyt kajaali ja ripsiväri, jotka ei kutita mun silmiä<3 Mä oon niin happyhappy, että lätkäsen tänään blogiin pitkästä aikaa pärstä kuvia, sekä tottakai esittelen mun tilaukseni!


Oon testannut todella monia naaman puhdistus tuotteita ja kasvovesiä ja melkein kaikki on ollut sellaisia, jotka ei oo joko sopinut mulle tai sitten ei muuten vaan ole ollut mieluisia. Nyt testiin pääsee Dermosilin puhdistusmaito, joka on suositeltu allergia iholle. Otin myös samaan sarjaan kuuluvan kasvoveden mukaan testiin.


Vartalo mulla ei reagoi oikeestaan mihinkään mitenkään, eli siihen sopii melkein kaikki tökötit. Muutama vartorasva on joskus saattanut aiheuttaa kutinaa, joten en oo niitä sitten enään käyttänyt. Nämä siis otin vaan ihan mielenkiinnosta mukaan. Mustaherukkakäsisaippua ja käsirasva tuoksuu ihan tajuttoman hyvälle. Harmi kun tuoksua ei voi lähettää. :D Mandariini suihkugeeli kuulosti niin mielenkiintoiselle, joten otin sen lopussa mukaan "ilmaiseksi" eli kun laittaa ostoskoriin tavaraa niin niistä saa jotain pisteitä? Ja lopussa sitten voi valita tuotteita niillä pisteillä. Jotenkin noin?


Kasvonaamioita oon voinut käyttää melkein kaikenlaisia. Ne ei oo ikinä myöskään aiheuttanut mitään. Mulla rupesi olemaan kasvonaamiot lopussa, joten  mukaan lähti myös paljon suosituksia saanut Fresh Balance rauhoittava kasvonaamio.
Sen jälkeen kun sain allergisen reaktion silmänympärysvoiteesta, en ole niitä pahemmin käyttänyt. Lumenen silmänympärysvoidetta koitin kerran ja mulle rupesi siitä kutiamaan luomet. Tosin voi olla, että johtu siitä, kun oli tulehdus päällä, mutta en uskaltanut uudestaan koittaa. Ehkä vielä joskus? Vältän aina kaikkia mistä vaan voi tulla jotain. :o Mulla on Primolta jo kynsinauhavoide, joka on ollut tähän asti parasta. Niimpä ajattelin koittaa tätä myös silmänympärysvoiteena, koska tätä on suositeltu allergisille silmille.


Ja tietenkin ne tärkeimmät eli meikit <3! Musta kajaali, ripsiväri ja peitevoide. Silmiin pisti myös viistopäinen sivellin, sen otin ihan muuhun tarkoitukseen, meinaan ajattelin koittaa josko se toimisi kynsinauhojen siistimisessä :D Hah!


Nämä sain kaupanpäälliseksi. Vartalorasvan, kauhean kasan näytteitä, 2014 kalenterin, meikkiboxin ja dermolehden. :)

Kyllä jäi hyvä fiilis tästä tilauksesta ja aion varmasti jatkossa tilata ainakin lisää meikkejä tuolta. :) Voitteko uskoa mikä fiilis, kun saa laittaa ripsaria? Mä en enään edes muistanut, että miltä näytän kun laitan meikkiä. Naapurikin yksi päivä totesi, että onko kaikki hyvin kun en ole meikannut hetkeen ja ollut joka päivä kotihousut päällä. :D





Voiko flunsaisena näyttää muulta?  :D Mä haluaisin tehdä mun tukallenikin jotain, mutta en todellakaan tiedä mitä? En ehkä leikata ainakaan, mutta joku väri olisi kiva saada. Ehkäpä ihan ihan pikkuisen vaaleampi ruskea?

Minkä merkkisiä meikkejä te käytätte? 


16 kommenttia:

  1. Tosi ihania ostoksia! Muakin alkoi kiinnostamaan noi tuotteet, vaikka mulla ei mitään allergoita mistään tuukkaan.

    Mä käytän aika paljon kaiken maailman meikkejä mut ne perus joka päivä käytettävät on The body shopin BB-voide, rimmelin puuteri ja kulmakynä, Urban decayn Naked 2 (tietty) ja Lancomen ripsari. :D ja ne on todettu todella hyviksi. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen joskus koittamaan. Ainakin oon itse kuullut pelkkää hyvää Dermosilista. Ja voihan noita käyttää vaikka ei mitään allergiaa olisikaan. Hinta - laatusuhde ainakin kohdillaan. :)

      Arvaa vaan kuinka paljon haluaisin tilata Nakedin, mutta sitten jos se aiheuttaakin jotain allergiaa. :( Se kun on aika hintava ottaa vaan yhteen testiin :D

      Poista
    2. Kerran mulle on kyllä jotain allergiaa tullut kun kokeilin Maybelinen jotain kuituripsaria, missä oli siis niitä kuituja jotka sit pidensi ripsiä, aivan järjetön kutina!! :(

      Se on totta että on kyllä aika hintava jos siitä tuleekin sit jotain allergiaa. :( Möh!

      Poista
    3. Eikä :/ Se on harmi, kun kaikille ei sovi kaikki :D Mäkin tykkäisin ostaa testiin vaikka ja mitä, mutta kun ei vaan voi.. :(

      Poista
  2. Hienoja ostoksia ja ikävää tollaset allergiat,mutta hyvä jos löysit sellasia jotka sopii.Mieki olen nyt alkanu kiinnostuun meikkauksesta tai lähinnä silmämeikistä kun sillä saa jo kivaa piristystä.Tosin en töihin enkä niin usein laita mut aina välillä =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakaan vielä ei ole tullut mitään oireita ja toivottavasti ei tulekaan :/ Muuten revin peliverkkarini :D Mä oon aina ollut suht vähäinen meikin käyttäjä, mutta kajaali ja ripsari on sellaiset mitä tykkään käyttää :)

      Poista
  3. Ihana kuulla , että olet löytänyt sopivaa kosmetiikkaa , Dermosil tuotteet on todella hyviä , eikä niin allergisoivia , kuin monet muut :( .. ! Kasvomeikkejä voin käyttää melkein laidasta laitaan ilman allergiaoireita, toki on joitain ripsareita esim.jotka ei sovi alkuunkaan, heti silmät vuotaa , kuin niagaran putous ... mulla on tällä hetkellä ongelmana vartalon iho .. :(!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin. Oon niin happy! :D Mullakin on ollut toi silmien vuotaminen... Kiva kun on just saanut meikattua silmät ja sitten rupee vuotamaan ni johan ne ripsarit ja kajaalit on poskilla. Ei ollenkaan kivaa -.- Ai sulla on vartalo :( Dermosilillä voisi olla varmaan jotain rasvoja vartalolle, mitkä soveltuu jos on kuiva / allerginen iho? :o

      Poista
  4. Tosi kauniita kuvia ihastelinkin jo facebookissa yhtä! :) En tiennykkään, että sulla oli tuollainen juttu... :o Onneksi löytyi "parannuskeino". :D Mulle menee mitkä meikit vaan ja vähän kaikissa on eri merkki, siis luottotuotteissa esim. Maybelline ripsivärit, Lumenen kulmakynä, L'orealin bb-voide... yms. <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij, kiitos paljon! :) Mulla on siis ihan vasta vuoden aikana tullut tämä :/ Sitä ennen pystyin käyttämään mitä vaan meikkejä.. En sitten tiedä mikä aiheutti tän? :o Onneksi kulmakyniä ja meikkivoiteita voin käyttää ihan mitä vaan.. Ainoastaan kajaalit ja ripsivärit aiheuttaa oireita :/

      Poista
  5. Ite käytän pääasiassa lumenen,avonin ja h&m meikkejä :) Oikeestaan ostan vähä sitä sun tätä merkkiä,mutta lähinnä noita kuitenkin.:) Ihana Fani <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana Pinja <3 Sulla on hyvä, kun voit käyttää ihan mitä vaan meikkejä. Ei tarvi ostaa mitään kalliita.. :/ Tosin ei noi Dermosilin meikit nyt ihan älyttömän kalliita ole :D

      Poista
  6. Ihanaa että saat taas meikata! Mä en ite kestäis varmaan lähteä mihkään ainakaan ilman ripsaria, koska mun mielestä ripset on aina aamusin ihana meikata:D välillä tulee laitettua ihan tallillekin ripset, koska mä vaan tykkään siitä, oon outo :D Meikit mulla yleensä on halpoja, mut sellasia jotka oon todennu hyviks. Ja onneks ei aiheuta allergioita, paitsi yhessä vaiheessa pari vuotta sitte en pystyny ripsaria käyttään kun silmät reagoi pahasti..

    Se on muute aika jännä ku kynsilakoissa panostaa merkkiin tooosi paljon, mut meikeissä on ihan melkeen sama, kunhan ei maksa liikaa!:D Kyllähän kalliita kynsilakkoja voi ostaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jo rupesin miettimään, että käyn tatuoimassa kajaali rajat, koska mä oon aina tykännyt kajaalista ja meinasin joutua shokkiin, kun kaikista kajaaleista rupesi kutiamaan silmät.. Tosin en tiedä oisinko uskaltanut tatuoida, vaikka nykyään se on ainakin yleistynyt vähän? :D Toivottavasti nämä ei tuu nyt aiheuttamaan mitään oireita :D Mä en meinaaaaan kestä, jos joutuisin loppu elämäni olemaan ilman meikkiä -.-

      Mä oon miettinyt tota samaa :D Jos mulla menee lakkoihin 40-50e ni se ei tunnu mitenkään pahalta, mutta nyt kun mun dermosilin tilaus oli 50e, ni mietin että raaskinko tilata ja mitä otan pois ostoskorista :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥