9. helmikuuta 2014

Fani sydän Vans

Rakkauteni tätä merkkiä on kohtaan on niin suurta! Muistan, kun menin yläasteelle ja sain valita kenkäkaupasta itselleni ihan mitkä vaan kengät, minuuttiakaan miettimättä olin valinnut haluamani. 

Kuva lainattu*
Ensimmäiset Vanssini olivat juuri tuollaiset. Ne oli kalliit, mutta todellakin kestävät. Nämä taisi olla yli vuoden kovassa käytössä, ennen kuin sitten rupesi varvas kurkkimaan jostain välistä, siltikin halusin vielä käyttää niitä, niin kauan kuin luokkaretkellä linnanmäellä niistä irtosi pohja.. Tulin kotiin enään vain yhden kengän kanssa.. Näitten jälkeen olen omistanut niin monet Vanssit, etten enään edes muista.. 

No sitten kengistä vaatteisiin.. Oon jo hetken etsinyt itselleni kunnon hupparia. Yksi päivä eksyin Zalandon sivuille ja näin Vanssin hupparin? JA vielä alennuksessa.. Jälleen voitte arvata kuinka kävi.. Yksi napin painallus ja rakkauteni oli matkalla kohti Hämeenlinnaa.

<3 
Siinä se on! Ihana, pehmeä, sopiva, juuri minun näköinen! Mä omistan todella vähän huppareita, koska oikein mitkään ei ole ollut mieluisia. Yhdessä vaiheessa käytin ainoastaan Puman ja Adidaksen huppareita, mutta muistan aina kun mun kaverit sano, että sun pitäisi vaihtaa sun tyyliä naisellisemmaksi? Heitin kaikki mun hupparit ja vaatteet pois, uusin vaatekaapin kokonaan ja ostin "naisellisia" vaatteita. Käytin niitä, vaikka ne ei miellyttänyt mua ollenkaan. Lopulta päätin, että minähän saan pukeutua ja olla juuri sellainen kuin haluan ja voin silti olla naisellinen. Itse tykkään paljon enemmin pukea tämän hupparin päälle, kuin vaikka Ginatricotin neuletakin.. 


Innostuin tänään vähän kuvailemaan itseäni jälleen, varokaa kuva tulvaa.. :3


Tässä juuri tätä postausta kirjoittaessa olen samalla selannut itselleni uusia kenkiä.. Viime vuonna tilasin itselleni Converset ja tänä vuonna taidan tilata sitten jälleen Vanssit <3


" Viljami on maailman paras kuvaaja" -NOT 




Mun pitää kuulemma opetella hymyilemään? Kauhean vaikeata ottaa kuvia omasta naamasta, kun on tottunut kuvamaan vaan kynsiä. :D 

Mikä on teidän lempimerkki? 


18 kommenttia:

  1. Täällä ilmottautuu myös uskollinen huppari-heebo. :) välillä tekis mieli olla naisellinen nainen, mutta eih. Oon miehekäs :P lökärit, huppari ja tennarit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ouh yeah! Just like me! :D Mä oon ainoastaan naisellinen nainen, kun laittaudun johkin juhliin.. :p Muuten oon tällänen miehekäs :D <3

      Poista
  2. Mäkin tykkään Vansista, ja kengistä mulla on aina ollut vain noita mustavalkoruudullisia slip-oneja! :) Ja itselläkin tulee niitä käytettyä aina viimeiseen asti, ja lopussa alkaa vähän hävettäänkin kun ne näyttää sitten niin resuisilta. :D Ensi kesäksi pitäisikin taas ostaa uusi kenkäpari.. Kenkien lisäksi löytyy myös muutamia Vansin yläosiakin.

    Vansia suosin siis kengissä ja yläosissa, mutta alaosia dominoi toinen lempimerkkini Nikita. Suurin osa mun farkuista on juuri Nikitan farkkuja, ne on vaan niin parhaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vans <3!! Mulla on kanssa aina ollut noita ruudullisia, tosin erivärisiä, mutta tänä vuonna ajattelin ostaa joskut ihan erillaiset. :) Viljami on kanssa monesti mulle sanonut, että noi lähtee nyt roskiin, mutta en oo suostunut :D Sitten vasta kun pohja lähtee irti ^^

      Täytyykin tutustua tuohon Nikita merkkiin. Mä en oo vielä löytänyt sellaista merkkiä mikä tekisi juuri mulle sopivia ja istuvia farkkuja :o)

      Poista
  3. Mulla se taitaa olla ed hardy,mut ei kyl varaa aitoihin =)
    Nuorena oli levis ku kaikilla muillaki oli ja kivoja kuvia fani

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne aidot on kyllä niin hiton kalliita :(
      Kiitos eekku :)

      Poista
  4. kivoja kuvia ja mukavaa , että olet löytänyt luottomerkin .. itselläni ei oo mitään yhtä tiettyä ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mutta sekin on hyvä, että kaikki kelpaa :)

      Poista
  5. Sä oot niiiin nätti! ♡ Ja superihana huppari :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos paljon muru <3 Tuo huppari on kyllä mun suosikki tällä hetkellä! :D

      Poista
  6. Voi ei! Mä niin muistan kun ylä-asteella himosin AINA tollasia kenkiä, mutten koskaan niitä saanut. :') Nykyään tuollaiset kengät ei ehkä sopisikaan mun tyyliini, mutta ne on silti aivan ihanat! :) Ja toi huppari on aivan älyttömän söpön värinen. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi oli muuten ylä-asteella aika suositut :D Aika monella taisi olla tuollaiset, kunnes tuli converset :D
      Mä oon ehkä vähän tälläinen poikamainen ja sen takia just tykkään niistä :p Tosin ei noi kaikille sovikaan, mutta esim en pysty ajatella itseä korkokengät jalassa :D Hahaa !

      Poista
  7. Kaikkee sitä vanhakin oppii... En oo aikasemmin tiennyt mitään koko Vans -merkistä! =D

    Mä en oo vaatteiden suhteen kauhean merkkiuskollinen, enkä äkkiseltään keksi mitään suurta suosikkiakaan siltä saralta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö ole ikinä edes kuullut? Whaaat!? :D No nyt olet taas hieman viisaampi :D

      Mulla on muutamia merkkejä mistä tykkään todella paljon, mutta tosin mulle kelpaa melkein mitkä vaan esim t-paidat, topit ja housut :D

      Poista
    2. No joo, ihmettelin vähän ehkä itsekin, mutta en tosiaan ollut tiennytkään :DD Toisaalta mä oon jo tippunut myös uusimman nuorisomusiikin kärryiltä, joten ehkä mua voi nimittää jo joksikin "senioriksi"... ;)

      Poista
    3. Kaikkea sitä "vanhakin" oppii, vaikka nuorihan sinä olet vielä. :)
      Mä oon kanssa aikalailla tippunut nuorisomusiikin kärryiltä, vaikka nuori oon :D Ei oikein iske muhun.. :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥