6. maaliskuuta 2014

China Glaze : Tail Me Something

Halusin pitkästä aikaa kynsille jotain violettia ja hetken kaivettua lakkalaatikkoa päätin lakata China Glazen Sea Goddes -kokoelman Tail Me Something tekstuurilakalla. Omistan tuosta kokoelmasta 4 lakkaa ja tämä on toinen mikä pääsee kynsille. Ensimmäisenä testiin pääsi Wish On A Starfish, joka oli aivan järisyttävän ihana! 



Tail Me Something on violetti tekstuuri, jonka seassa on pientä laventelin väristä glitteriä. Peittää hyvin kahdella kerroksella ja kuivuu suht nopeasti. Tekstuurien päälle kun ei laiteta pikakuivattajaa, niin kuivumisaika on hieman pidempi. Mulla ei ole kyllä ollut näiden lakkojen kanssa mitään ongelmia levittymisen / kuivumisen suhteen. Oon lukenut jostain, että jollain on ollut. No kerrankin hyvä tuuri täällä. 

Mun täytyy sanoa, että tämäkin lakka on yhtä upea, kuin siskonsa! Aluksi mietin jotain koristeluita tuon tekstuurin päälle, mutta lakan upeuden nähdessä, en halunnut mitenkään peittää sitä. 


Aina kun mulla on tekstuurilakka kynsillä niin hipelöin sitä koko ajan.. Tässä nytten taas pari päivää oon huomannu hipelöivän koko ajan tuota pintaa.. 

En kumminkaan halunnut lakata kaikkia kynsiä tuolla, joten päätin lakata aksenttikynnen Essien Bond With Whomever vaalean lilalla creme lakalla. Lakka peitti hyvin jo ensimmäisellä kerrokselle, mutta laitoin jälleen kaksi varmuuden vuoksi. 

Päälle leimasin kiekurakuvion uudesta MoYoun Sailor laatasta. 


Leimauksessa käytin China Glazen Rendezvous With You:ta, joka sopii siihen hommaan täydellisesti. Itsehän en olisi tätä hoksannut, mutta Belegwen siitä kirjoitti johonki tekstiin. Nyt ei löytynyt tähän postaukseen linkkiä. :D 

Jo toiset kynnet putkeen, mitkä miellytti silmää täydellisesti? Voisko tätä jatkua vielä? :) 

China Glaze : Tail Me Something, Essie : Bond With Whomever, China Glaze : Rendezvous With You & MoYou Sailor 07 laatta
Huomenna mulla olisi meno sairaalaan mun ihme patin kanssa, joka on ilmestynyt mulle jalkaan.. Koko ajan jotain.. Mä en enään itsekään tiedä pitäisikö mun nauraa vai itkeä? :D Palataaan jälleen lauantaina, jos kerkeisin silloin jo tulla postailemaan, kun Viljami meinaa aloittaa meillä remontin.. :) 


26 kommenttia:

  1. Ihanat , ihan mun lemppareita , eikä vähiten siksi , että sävyt mieleen ;)!

    VastaaPoista
  2. Tail Me Something näyttää myös tosi hyvälle ♥ Ja kauniit kynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa nähdä onko ne 2 muutakin mieluisia :) Kiitoksia <3

      Poista
  3. Oli kyllä onni että huomasin sen lakan toimivan leimaamisessa, on se vain näissäkin lakkauksissa kaunis! :) Toivottavasti sairaalareissu menee ilman suurempia ongelmia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi huomasit. En olisi kyllä itse tajunnut ^^
      Toivotaan!

      Poista
  4. Kääk, toivottavasti patti ei oo mikään kamaluus :o Tsempit sille reissulle!
    Mutta nämä on ihanat kynnet. Violetti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Peukut joo pystyyn. :( Pelottaa ihan tajuttoman paljon :o
      Kiiitos paljon heidi<3

      Poista
  5. Oooi mitkä kynnet! I-H-A-N-A-T! ^_^
    Toivotaan että jatkuu tää siun täydellisesti onnistuneet kynnet -putki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. K-I-I-T-O-S Nanne jälleeen kerran paljon <3
      Saahan sitä aina toivoa, mutta mä en jotenkaan usko siihen :DD

      Poista
  6. Mä violettifanina (ehehe) tykkään tästä manista tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin yksi violettifani ;)
      Kiitoksia. :)

      Poista
  7. Tosi kauniita kynsiä:) Ootko joskus asunu hyvinkäällä?? ihan ku oisit joskus tullu vastaan :) Oon kans hullu lakkaa kynsiä ja tekee muille geelejä, mut ei vaan oo saanu aikaseks alottaa blogia vaikka on pitkää mietityttäny.. ei jotenki kehtaa :D en tiiä tuliko tää kommentti kahteen kertaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Juu oon asunut hyvinkäälle, siis koko lapsuuden ja nuoruuden. Muutin sieltä pois noin 4 vuotta sitten, mutta tulee kyllä melkein joka viikko käytyä siellä. Eli hyvin mahdollista, että ollaan törmätty! Suosittelen kyllä blogin aloittamista. Tää on ihan mahtavaa puuhaa ja saa tutustua uusiin ihmisiin :) Kynsien tekeminen on niin ihanaa <3 Tuli kahteen kertaa, joten julkaisen vaan toisen. :D

      Poista
  8. Niihän se on! kiitos vastauksesta. Vaikutat super mukavalta ja sait ainakin yhen uuden lukijan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij<3 Säkin vaikutat ihan super super mukavalta! Löytyykö sua facebookista? :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥