7. toukokuuta 2014

Aihe, kuva, kollaasi

Selasin eilen puhelinta ja kameraa läpi. Siinä sitten löytyi paljon kivoja kuvia, joita en oo blogiin jakanut. Kokosinki nyt muutamia kollaaseja, johon pääsi kuvia maalis-toukokuulta väliltä.

Kahvi, Coffee <3
Ahh, kahvi! <3 Mitä ihmettä tekisin ilman kahvia? Todella monet on koukussa energiajuomiin, mutta mä olen koukussa kahviin.. Käyn melkein joka päivä ostamassa kaupasta Starbuksin makukahvin.. Kallista, mutta niin hyvää.

Liikunta / Ulkoilu
Muhun ei oo vielä iskeny salikärpänen, mutta päivässä käyn kolme kertaa lenkille ( aamulla ja päivällä lyhyemmät, illalla noin 5km ). Aloitin myös jonkun ihme kiinteytys haasteen? Mutta lopetin sen eilen 8 päivän jälkeen.. Ei ollut mun juttu ollenkaan, kuten voitte alimmasta kuvasta nähdä. Painoa haluaisin tiputtaa muutaman kilon ja sen jälkeen pitää vaan hyvää kuntoa yllä.

Sekalaista
Mulla on melkein koko ajan kamera tai puhelin kädessä. Kuvaan, kuvaan, kuvaan paljon / kaiken. :) Sain myös viime viikolla uuden työpöydän ja tikut järjestykseen. Vihdoinkin..

Murua ja Matkustelua
Kaikista pienistä hetkistä, jotka Viljamin kanssa keritään kiireen keskellä olla yhdessä, niin koitetaan nauttia täysille.

Ollaan nyt käyty melkein joka viikonloppu Hyvinkäällä ja sinne olisi matka taas sunnuntaina. Muutenkin on tullut nyt liikuttua paljon.

Pakollisia selfieitä
No tuskin näistä tarvii mitään selitellä? Oma naama x 4.

Viime viikkoa
Käytiin ostamassa meiän lähikaupasta ruukku ja istutettiin siihen basilika ja ruohosipuli. Se näyttää niiin kivalle, mutta tuskin pysyy kauaa hengissä ilman auringon valoa?

Viljami nappas iiiison kalan! Kalastaminen on jotain niin parasta puuhaa, vaikka pelkkä kalan haju saa mut voimaan pahoin. Tällä hetkellä en oo syönyt kalaa noin 8 vuoteen?

Kynsilakat 
Marilyn, Cindy, Celine, Rochelle, Alessandra, Lorene, Vicki,
Elsa, Natalie, Cristina, Strenght, Erica & Tracy 

Kynsilakat kuuluu mun jokaiseen päivään. Joko lakkaan kynsiä, kuvaan lakkoja, tikutan tai muuten vaan järjestelen niitä.

Odotan melkein joka päivä innolla postin saapumista ja eilen sain niin mieluisan paketin, että meinasin tukehtua, kun avasin paketti ja haukoin henkeä! Shimmerpolishin Cindy lähetti mulle lakkoja testiin ja esittelyyn! :) Nämä lakat pääsevätkin kaikki testiin nyt touko / kesäkuun aikana.

* olen maksanut lakoista itse postit, tullit ja pienen osan!

Onko tällaiset postaukset teidän mieleen? 




14 kommenttia:

  1. Musta olisi hirmun kiva oppia juomaan kahvia. :D En vain ole koskaan oppinut... Juon kyllä teetä ja olen koukussa energiajuomiin...

    Mun Shimmerit sain eilen tullista läpi, mutta tänään ne ei vielä tulleet perille asti... Jospa huomenna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä opin juomaan kahvia vasta noin 5 vuotta sitten, eli ei oo ollu ihan nuoruudesta asti mukana. :) Tosin sen jälkeen oon ollu niin koukussa siihen.. Mulle menee myös tee & kaakaot.

      Oih! Toivotaan, että ne saapuu huomenna jo kotiin. :)

      Poista
  2. Hah, mä olin ennen samanlainen. Olisin voinut istua kalassa tuntikausia, mutta en todellakaan syönyt niitä. No nykyään maku on muuttunut, söisin vaikka kuinka, vaikka ei se haju edelleenkään häävi ole. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! No eihän sitä ikinä tiedä, jos joskus vielä rupeaisi syömään kalaa, mutta en tiedä? :D Tykkääköhän joku kalan hajusta? Mun mielestä se on KARMEA.

      Poista
  3. Kiva postaus! Tälläsiä lisää. :)

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus ja wau mitä lakkoja oot saanut

    VastaaPoista
  5. Tämmönen on tosi kiva :) Minä en oo ikinä osannut juoda kahvia, mut teetä kyllä! Juon sitä moooonta kuppia päivässä, päivä alkaa teellä ja loppuu siihen :D Minäkin tykkään käydä kalassa, mutta mua ei oikeastaan haittaa yhtään vaikka en mitään sais :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Mulle tulee välillä sellaisia teekausia, jolloin saatan juoda monta monta kuppia päivässä, sitten taas välillä en pysty edes ajattelemaan teetä. :D Kalastaminen on kyllä hauskaa puuhaa. :)

      Poista
  6. Ihana postaus. ♥ Mä en juo kahvia, kaakaota enkä teetä niin kylässä on aina niin awkward ku noi on aina ne ekat mitä tarjotaan.. :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. <3 Etkö edes kaakaota? Whaaaat? :o No limua tai mehua sitten? :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥