18. helmikuuta 2015

Livbox Helmikuu

Täällä taas hämeen hitain, joka esittelee Livboxin aina myöhemmin kuin muut. En millään ikinä kerkiä heti julkaista postausta, kun tutustun ensin hieman tuotteisiin ja ehkä jopa testaan joitakin. En kumminkaan usko, että pistätte pahaksi, vaikka postaus tuleekin hieman jälkijunassa. Helmikuun boxi tuli mulle itse asiassa paljon myöhemmin kuin muille ja kerkesinkin sitten jo spoilaantua, että mitä se paketti on syönyt sisäänsä helmikuussa. Olisi kiva jos se olisi aina yllätys, mutta kun boxit saapuvat niin eri aikaan kaikille.



Helmikuun värinä oli räikeä pinkki ja teemana tietenkin ystävänpäivä. ”Ystävät ovat kuin lyhtypylväitä. Ne eivät lyhennä matkaa, vaan tekevät siitä mukavamman kulkea.”




Kirjeessa oli hyvä ohje, jolla voit tehdä itse kasvonaamion.

Sekoita 3rkl jogurttia, 1rkl hunajaa ja 2rkl kypsennettyjä, jäähdytettyjä kaurahiutaleita paksuksi tahnaksi. Levitä tahna kasvoille ja anna vaikuttaa noin 15min. Huuhdo kasvot lämpimällä vedellä ja taputtele kuivaksi.

Kuulostaa niin hyvältä ja helpolta tehdä, että pakko hemmotella hieman itseä ja koittaa tuota viikonloppuna.

Yllätyksenä paketissa oli myös Ruutu+ 3kk. Kuvaan eksyi vahingossa Miesten Livboxin mukana tullut lappunen.




Boxi sisälsi 4 täysikokoista tuotetta ja yhden näytteen, joka sekin reilunkokoinen. Ystävänpäivän kunniaksi LB -tiimi oli myös sujauttanut mukaan Iberon korun.


Eucerin In-Shower Body Lotion

Suihkussa käytettävä vartaloemulsio, joka sisältää 5% dekspantenolia. Kehitetty erityisesti herkän ihon tarpeisiin. Ovh 13.50€ / 400ml.

Tämä oli yksi tuotteista, joista en oikein pitänyt. Boxin mukana on kerran tullut Nivealta vastaavanlainen ja kerran sitä kokeiltua annoin sen äidilleni käyttöön. Tykkään rasvata itseni suihkun jälkeen kunnolla ja se tunne kun rasva rupeaa imeytymään. Toki voisin kyllä testata tätä ja jos se ei iske, niin sitten antaa eteenpäin.


Nivea Daily Essentials Sensitive 3-in-1 Micellar water

Puhdistaa, poistaa meikin kasvoilta ja silmistä sekä kosteuttaa yhdellä sipaisulla. Dekspantenolia ja viinirypäleensiemenöljyä sisältävä koostumus on parabeeniton, väriaineeton ja hajusteeton ja sopii erityisen hyvin herkällä iholle. Ovh 5.95€ / 200ml.

Tätä en ole vielä testannut, mutta otan sen pikemmiten testiin. Katsotaan kuinka tälle käy. Tällä hetkellä misellivesistä oma lempparini on ehdottomasti Garnier. Ainakin tämä Nivean misellivesi kuulostaa hyvälle.



Garnier Fructis Densify Lenghts Plumper -seerumi


Hiuksiin jätettävä seerumi, joka antaa hiusten pituuksille ekstratuuheutta, luoden kauniin tuuheat hiukset. Ovh 7.90€ / 50ml.

Tässä oli myös tuote, jota en kyllä tarvitse. Hiukseni ovat jo tarpeeksi tuuheat eli en kyllä tarvitse ollenkaan niihin lisää tuuheutta. Mutta uskon, että ystävistäni joku haluaa tämän itselleen testiin.


Lumene Nude Perfection Kevytmeikkivoide

Unelmankevyt meikkivoide tekee ihosta virheettömän ja luonnollisen mattapintaisen. Sulautuu täydellisesti ihoon jättäen sen joustavan ja miellyttävän tuntuiseksi. Ovh 19.90€ / 30ml.

Tästä tuotteesta oli paljon puhetta, että voisiko se olla boxissa ja kyllähän se oli! Olin niin kauan innoissani kunnes tajusin, että olen saanut sävyn 3 Fresh Apricot. Siis en usko, että tämä menisi edes kesällä ruskettuneella iholla. Aivan liian tumma. Uskon, että myös sävy 2 olisi ollut kalpealle iholleni liian tumma, joten olisin halunnut sen 1. Nyt harmittaa ihan vietävästi.



Mulla on kyllä niin huonoa tuuria näiden meikkivoiteiden ja BB-voiteiden kanssa. * Tähän tekisi vielä mieli laittaa kymmenen kirosanaa putkeen*…. Mun täytyy varmaan isolla kirjoittaa sinne johonkin tietoihin, että ihoni on VAALEA!


Paese Kashmir Monoluomiväri

Mattapintainen luomiväri sisältää runsaasti pigmenttiä. Ainutlaatuinen triplapigmentti takaa loistavan pysyvyyden. Voit käyttää tuotetta kosteana tai kuivana sekä rajauksiin. Silkkiproteiini takaa hyvän levittyvyyden ja sileän lopputuloksen. Ovh 4.95€ / 4g.

Toivoin niin, että boxistani olisi tullut se mattavalkoinen, mutta jälleen kävi näin. On tämä vaaleanruskea kyllä myös ihan kiva, mutta näitä multa löytyy jo tarpeeksi. Haluan kumminkin testata kyseisen luomivärin, koska olen kuullut siitä niin paljon sekä hyvää, että huonoa.



Yllätyksenä boxissa oli Iberon koru, joka on toteutettu yhteistyössä Tesian kanssa, johon siis kuuluu 3 entistä salatut elämät näyttelijää. Mulle se on ihan sama ketkä korun ovat suunnitelleet sillä pidän siitä. Omassa korussani on teksti ”Love Life”, joka sopii itseassa juuri minulle!

Boxi oli kaiken kaikkiaan kiva! Eniten innoissani olin tietenkin täysikokoisista tuotteista, mutta silti olen harmissani Lumenen meikkivoiteen sävystä! Jos sävy olisi ollut oikea, niin se olisi ollut ehdottomasti boxin parhain tuote, mutta nyt täytyy sitten sanoa, että misellivesi vei voiton. Yksi tuotteista lähtee suoraan eteenpäin, yhtä en voi käyttää ja kaksi menee testiin. Noh, välillä näin. :)

Mitä mieltä te olitte Helmikuun sisällöstä?


1 kommentti:

  1. Jonna H.

    Musta on tosi kiva, jos ehdit osaa vähän testaillakin, mun puolesta voit julkaista vaikka loppukuusa boxi postauksen, jos olet siihen mennessä ehtinyt testailemaan, koska kuulen näitä tosi mielelläni arvioita heti. :)

    Fani

    Kiva kuulla. :) Oon miettinyt, että haittaakohan se jotain jos esittely tulee vasta myöhemmin, mutta itsekin tykkään että oon kerinnyt jo muodostamaan pienen mielipiteen ennen postausta. :)

    Belegwen

    Ymmärrän kyllä tuon harmistuksen meikkivoiteen suhteen. Itse sain sen sävyn 1 ja se on ihan täydellinen mulle tällä hetkellä. Tykkään tosi paljon siitä! Sain myös sen valkoisen luomivärin, onneksi! Eli täydellinen boksi tuli mun postilaatikosta. :)

    Fani

    Arght! Mä oisin niin tahtonut sen 1. :D Sulle kyllä kävi hyvä tuuri ja sait juuri sen boxin minkä olisin itse halunnut. :D

    Eekku

    Miepä en oo ehtiny postaan viel omaa boxia,mutta sain myös sävyn 3

    Fani

    Voih ei.. Onko se sulla myös liian tumma?

    Eekku

    En oo viel kokeillu ku ei tuu juurikaan meikkivoiteita laitettua mutta uskon että on.Olin ennen paljon tummempi ihosta,mutta mun ihonväri vaaleni 8 luokan jälkeen

    Fani

    Okei, no voi harmi. :(

    Niina

    Voi harmitus tuo väärä sävy. :/ Mä laitoin just LivBoxin tilaukseen, maaliskuuhun tuntuu olevan piiiitkä aika kun oottaa ekaa pakettiaan! :D

    Fani

    Ooh!! Aivan ihanaa, että säkin oot innostunut! :D Ei enää kovin pitkä aika kumminkaan. ;)

    Niina

    Juu! Vihdoin sain aikaiseksi tilata. Tilasin aikoinaan sen Cleopatra’s Secret boxin. Sain yhden ja sitten tuli ilmoitus että se loppuu. :D Hyvin kävi.

    Fani

    Noni! Cleopatralla ei kyllä pitkään mennyt hyvin. :D Mä meinasin kanssa silloin tilata sen boxin, mutta enpä sitten kerennyt. :D

    Malla

    ootko laittanu livbox sivuilta sun kauneusprofiiliin että sulla on vaalea iho? Jos oot ja silti tulee noin tummia ni tosi harmi :(

    Fani

    Mun täytyy vielä tarkistaa asia, mutta mielestäni kyllä olen. :o

    Tiina S.

    Mulle sattui se sävy numero 1, ja voin kertoa että jopa sekin on vähän tummahko. :E Onkohan tästä meikkivoiteesta olemassa edes vaaleampaa sävyä? Sen koostumus ja pysyvyys on kyllä hyvää luokkaa, tykkäisin kovasti jos vaan olisi vaaleampi.

    Ps: Mulle sattui vielä huonompi luomivärivaihtoehto – vaalea siniharmaa. Sinisilmäistä harmittaa. :P

    Fani

    Oho. :o En usko, luulen että se 1 on vaalein? Harmillista, koska olen lukenut siitä pelkkää hyvää ja olisin kyllä mielelläni halunnut testata sitä. :)

    Siniharmaa? Mä luulin, että niitä oli vaan valkoista ja ruskeaa. Oho. :D

    Miia

    Mulla myös sävy 3 joka on ihan kamalasti liian tumma;( ja profiilissa pitäisi näkyä että vaalea kyllä olen! Todella paljon ärsytti koko boxi sen jälkeen:( Saatiin tuo korukin samanlaisena ja mulla tuli myös boxi myöhässä!


    Jep! On kyllä ihmeellistä, jos profiilissa lukee vaalea ja boxista tulee noin tumma. :D
    Meillä molemmilla oli kyllä sitten todella hyvä tuuri, näin helmikuussa. :/

    maarit

    Harmi tuo meikkivoiteen sävy :(.. Haluaisin itekki ton kokeilla ja varmasti mullekkin toi sävy 1 paras.

    Fani

    Mun täytyy käydä kaupasta ostamassa tuo meikkivoide sävyssä 1. :D

    säpä
    sunnuntai 22. helmikuu 2015 at 14:54 (3 kuukautta ago)
    Miten sulle noin tummia sävyjä aina tulee? :o Mä sain sävyn 1 ja sekin on kyllä vähän siinä ja siinä, että onko liian tumma mulle. :D
    Mäkin olisin halunnut valkoisen luomivärin, mutta sain harmaan. Testasin sitä, enkä siihen oikein tykästynyt. Täytyy kysyä, jos jollekin kaverille vaikka kelpaisi. :)

    Fani
    maanantai 23. helmikuu 2015 at 08:52 (3 kuukautta ago)
    En kyllä yhtään tiedä. :D Kai ne ajattelee, että mulla on tumma iho?
    Harmillista.. Mä olisin niin halunnut sen mattavalkoisen, mutta kyllä tuo ruskeakin menee, vaikka niitä kyllä jo löytyy aika monta. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥